پوشک بچه چه کاربردی دارد؟

قیمت پوشک بچه - فروش پوشک بچه

پوشک بچه چه کاربردی دارد؟

قیمت پوشک بچه - فروش پوشک بچه

لیست انواع پوشک های سایت نی نی وب

تحریک از مدفوع و ادرار. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض ادرار یا مدفوع می تواند پوست حساس کودک را تحریک کند. اگر کودک شما مدفوع مکرر یا اسهال داشته باشد، ممکن است بیشتر در معرض بثورات پوشک باشد زیرا مدفوع بیشتر از ادرار تحریک‌کننده است.

سایش یا مالش. پوشک تنگ یا لباسی که به پوست مالیده می شود می تواند منجر به راش شود.

تحریک ناشی از یک محصول جدید. پوست کودک شما ممکن است به دستمال مرطوب کودک، برند جدیدی از پوشک های یکبار مصرف، یا مواد شوینده، سفید کننده یا نرم کننده پارچه که برای شستن پوشک های پارچه ای استفاده می شود، واکنش نشان دهد. مواد دیگری که می توانند به این مشکل بیفزایند شامل مواد موجود در برخی از لوسیون ها، پودرها و روغن های کودک است.

عفونت باکتریایی یا مخمری (قارچی). آنچه به عنوان یک عفونت ساده پوستی شروع می شود ممکن است به ناحیه اطراف سرایت کند. ناحیه ای که پوشک پوشانده شده است – باسن، ران ها و اندام تناسلی – به خصوص آسیب پذیر است زیرا گرم و مرطوب است و بستر مناسبی برای رشد باکتری ها و مخمرها ایجاد می کند. این بثورات را می توان در داخل چین های پوست یافت و ممکن است نقاط قرمز رنگی در اطراف چین ها پراکنده باشد.

معرفی غذاهای جدید. همانطور که نوزادان شروع به خوردن غذاهای جامد می کنند، محتوای مدفوع آنها تغییر می کند. این احتمال راش پوشک را افزایش می دهد. تغییر در رژیم غذایی کودک شما همچنین می تواند دفعات مدفوع را افزایش دهد که می تواند منجر به بثورات پوشک شود. اگر کودک شما از شیر مادر تغذیه می کند، ممکن است در پاسخ به چیزی که مادر خورده است، دچار بثورات پوشک شود.

پوست حساس. نوزادان مبتلا به بیماری های پوستی، مانند درماتیت آتوپیک یا درماتیت سبورئیک (اگزما)، ممکن است بیشتر در معرض بثورات پوشک باشند. با این حال، پوست تحریک شده ناشی از درماتیت آتوپیک و اگزما عمدتاً بر نواحی دیگری غیر از ناحیه پوشک تأثیر می گذارد.

استفاده از آنتی بیوتیک ها. آنتی بیوتیک ها باکتری ها را از بین می برند - انواع خوب و همچنین بد. هنگامی که کودک آنتی بیوتیک مصرف می کند، باکتری هایی که رشد مخمر را کنترل می کنند ممکن است کاهش یابد و در نتیجه به دلیل عفونت قارچی، راش پوشک ایجاد شود. مصرف آنتی بیوتیک نیز خطر ابتلا به اسهال را افزایش می دهد. نوزادانی که با شیر مادر تغذیه می‌کنند و مادرانشان آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کنند نیز در معرض افزایش خطر راش پوشک هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد