پوشک بچه چه کاربردی دارد؟

قیمت پوشک بچه - فروش پوشک بچه

پوشک بچه چه کاربردی دارد؟

قیمت پوشک بچه - فروش پوشک بچه

فروش انواع پوشک بچه

پوشک پارچه ای یا یکبار مصرف؟

بسیاری از والدین تعجب می کنند که از چه نوع پوشک استفاده کنند. وقتی صحبت از جلوگیری از بثورات پوشک می شود ، هیچ دلیل قانع کننده ای درباره بهتر بودن پوشک های پارچه ای از پوشک های یکبار مصرف یا بالعکس وجود ندارد.

از آنجا که هیچ کس بهترین پوشک را ندارد ، از هر آنچه برای شما و کودک شما مناسب است استفاده کنید. اگر یک مارک پوشک یکبار مصرف پوست کودک شما را تحریک می کند ، مارک دیگری را امتحان کنید. اگر به نظر می رسد صابونی که روی پوشک پارچه ای استفاده می کنید ، باعث بثورات پوشک می شود ، محصولات را تعویض کنید.

چه از پوشک پارچه ای ، یکبار مصرف و چه از هر دو نوع استفاده می کنید ، همیشه پس از خیس یا پوشاندن کودک خود ، پوشک را تعویض کنید تا پایین ترین سطح تمیز و خشک آن حفظ شود. صندلی ماشین کودک یکی از پرکاربردترین سیسمونی های نوزاد میباشد که در حمل کودک کاربرد دارد.

پوشک پارچه ای شستشو

اگر از پوشک پارچه ای استفاده می کنید ، شستشوی دقیق می تواند از بثورات پوشک جلوگیری کند. روش های شستشو متفاوت است و بسیاری از روال ها به خوبی کار می کنند. کلید اصلی آنها تمیز کردن ، ضد عفونی و از بین بردن باقیمانده صابون است. در اینجا یک روش موثر وجود دارد:

پوشک های پارچه ای که به شدت کثیف شده را از قبل خیسانده و در آب سرد قرار دهید.

پوشک ها را با مواد شوینده و سفید کننده ملایم در آب گرم بشویید. سفید کننده میکروب ها را از بین می برد. همچنین می توانید برای از بین بردن بوی بد و شستشو باقیمانده صابون ، سرکه به چرخه شستشو اضافه کنید.

پوشک را دوبار در آب سرد بشویید تا آثار مواد شیمیایی و صابون از بین برود.

از پارچه های نرم کننده و خشک کن پارچه استفاده نکنید زیرا می توانند حاوی رایحه هایی باشند که ممکن است پوست کودک شما را تحریک کند.

https://babydiaper11.mystrikingly.com/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد